staryweb-oldskauti.vlcata.eu

Dnes je:
Kronika

Novinky
Přecházíme na nový web! (31. 03. 2014)
Od zítřka už není tento web aktualizován - máme nový ....
dělička
MUŠINKA (24. 03. 2014)
se konala o víkendu v našem DBCB - Kikina a Bobina se jí účastnily ...
Šneci měli bezva družinovku (22. 03. 2014)
na kterou pozvali kluky, kteří do ŠESTKY nechodí ....
dělička
24.2.2013 - Skialpy

(Murzílek) Ještě v pátek volám Ekovi, že nemohu jet s nimi na Hochkar až do úterý, jelikož mám toho dost - nejenom v práci, ale i v sobotu. Tak mu se smutkem sděluju, že bohužel nemůžu, jelikož jsem už měl naplánované jiné věci.

Na sobotu jsem domluvil potápění a nácvik pod vodou na bazénu. Za což bych tímto chtěl poděkovat Gapě, že nám to umožnila a my mohli cvičit. I když než jsme zahájili ponor, byli jsme asi jako medvědi a pouťová atrakce.

Nanejvýš v sobotu k večeru nebo v neděli bych mohl někam vyrazit na skialpy do hor. Volám pár kamarádům, někteří jsou už na Vysočině na běžkách a já zase dostávám sekec, že jsem nepřijel. Se slovy „promiň, nestíhám“ radši už nevolám. Jó hold nejde vše.

Zkusím volat Maťovi jestli by někam nevyrazil a jsem rád, že by taky někam na hory aspoň na den. Domlouváme se ještě v sobotu večer na naši schůzce na neděli. Maťa naplánoval, že pojedeme s Kunčic pod Ondřejníkem, přes Malou Stolovou na Kněhyni a odtud na Velkou Stolovou a zpět k autu.

Cestou nás chytl déšť, který jsme prokleli, ale neodradil nás od našeho plánu. Zastavili jsme na parkovišti v Kunčicích pod Ondřejníkem. A jako by nás měl někdo rád, přestalo pršet a dokonce viditelnost na kopcích byla perfektní.

Výšlap nám šel dobře a já se už těšil na pořádný freeraider mezi stromy dolů. Výhled byl na vrcholu perfektní a stromy jak v pohádce.

Zatím co jsem se kochal krajinou Maťa šlapal. Svah nasvědčoval, že to bude odvaz. Sklon parádní. Na Kněhyni potkáváme ještě dva kluky, hodíme pár slov a vyrážíme dolů.

Šupec perfektní, hlavně ne doprava jelikož tam bych to fakt už nezastavil. Podařilo se a my sjeli na rozcestník pod Stolovou. Nasazujeme pásy a pokračujeme na Velkou Stolovou. Sníh je mokrý a těžký, ale radost nám to nekazí.

Na Velké Stolové se dívám na Maťu a jeho úsměv. „Tak Murzo a teď přímo dolů k autu.“ Ukáže mě směr a mizí v lese. Koukám a dávám si tak 50/50. Buď se rozmáznu o strom nebo si zlomím vaz. No uvidíme. Hup a jedu přímo dolů jak lavina. Za Maťou. Paráda, jde to, jen nezabořit lyžu pod sníh. Pořádně si sednout do sedu. Kličkovat mezi stromy to ještě jde, ale jakmile přijde školka už je to horší. Ještě, že nás nikdo nevidí. Ale co, však jede se mnou i doktor, ne?

Po chvíli vidím Maťu jak na mě čeká - jestli žiju. Jakmile vidí že jo, jede dál. Dojíždíme k autu a díváme se na kopec za námi. To byl fakt šupák, hodnotíme.

Lyže dáváme do auta a v místní hospůdce dáváme zelňačku na zahřátí. V místnosti sedí lidé a koukají na televizí a srkají pivo. Hm, to je strávená neděle. Jak pro koho, říkáme si oba a jsem rád, že mám stejně naladěné kamarády jako jsem sám. Tohle aspoň není pro mne a doufám, že dlouho nebude.

Cestou domů sděluju Maťovi, že bych chtěl ještě tuto zimu stihnout Dachstain na skialpy, což máme v plánu s Ekem a jestli se přidá. Což Maťovi jsem dal brouka do hlavy a šlo vidět, že nad tím dumá. Uvidíme.

Začalo znovu pršet, že by nás fakt někdo měl rád?